AniQ SufyaN

Lilypie First Birthday tickers

Jumaat, Jun 03, 2011

Alhamdullilah.. segala kepujian buat Allah.. Syukur di atas kurnian rezki ini...

Dia sudah ditiupkan roh! Subhanallah. Banyak KEINGINAN di luar jangkaan berlaku dalam beberapa minggu ini.Harap dapat meminimumkan rasa mual ni supaya boleh makan spt sedia kala..... maklum lah 1 minggu lepas, nafsu mkn langsung x ada... Cuba makan, tp x sedap itu kata mulut. Bila dah mkn, nak muntah. x kluar ape2 pun.. lantas terpikir... aik apakah ini??? dan.. mula ngadu kat b.. b cakap awak dh len la skang... huhu.. apa yang lenn??? kemdian x puas hati ty plak teman opis, mula la diaorang sbg doktor tak bertauliah.. huhu... sampai ada sorang ni terbawa-bawa ke mimpi... Then, diorang cakap sy ngandung... hahh??? owhh happynyer!!
ekceli, sy dah ‘hilang’ period sebulan++... huhu..

Mula rasa sakit2 badan.. & paling ketara terasa bila badan ni membesar dengan giat... huhu.... Kemdian memberanikan diri bli pregnancy test.. lama jugak kat dlm watson tu mencari, almaklum lah tak tau kat mana tmpat bnda alah tu di letak.. kah..kah... (klakar lak) nak ty malu.. at least, jumpa gak cari sdiri... hehe..

Yer bgun dr tidur, pepagi Jumaat Hari ni 3hb Jun 2011, dah slesai mandi, maka bermula la experiment sdr... hehe.. ikut sgala arahan dia.. dan tunggu...
Yerr lahhh... Benar, Kedua-dua line ada...hati mula berbunga2...
Ya Allah, Syukur Alhamdulillah... .
Selesai Solat Subuh & Solat Sunat Syukur, .. kejutkan b bangun... kemdian... bila bgtau dia,



Ya Allah... sukanya dia..

Kemudian Ke Klinik Sg. Besi, sbb dah tak bleh tahan sgt sakit badan ni.. Yer, En Doktor dah mengesahkan saya mengandung 7 minggu 5 hari... Alhamdulillah.. Doktor pulak yg xcited- smpat pesan supaya jg sebaiknya... suka sifat doktor yang baik tu... hik..hik... Thanks tuan doktor!

wow... so, patut la En b bilang sy dh lain ... ahakk.. ada makna upanya... cuma dia x brani cakap..
Bijak lahh, hanya seorang suami jer yang mengetahui tentag kelainan isteri dia kan.. hehe...

Paling dia happy sbb lagi 2 hari Birthday diaa... Wahh... suka sungoh2 dia... Sesungguhnya Hadiah yang paling Istimewa untuk abang.... love u sayang... :)

Terima Kasih Ya Allah...Di atas Kurniaan Rezki ini, sehinggalah Engkau Pinjamkan kebahagiaan ini pula kepadaku.. Semoga Kami Sentiasa beroleh keberkatan dariMu..... Aminn..

p/s doakan saya semoga dipermudahkan hendaknya... aminn.. :))

0 ulasan:

Catat Ulasan