AniQ SufyaN

Lilypie First Birthday tickers

Rabu, Mac 16, 2011

:: review Pelamin

Ump.. lately memang banyak sangat pelamin design yg chanteq2.. boleh pilih yang mane design korang suke.. Yg Penting, tentukan tema dulu... Ramai yg tanya ttg pelamin sy =) .. Sebenarnya ttg pelamin ni, SimpLe shj. Sy mintak empunyer butik pengantin tu Dsign kan dgn Idea sy.. wakakaka.. x pnah dBuat Pelanggan..  tapi Dia turutt jerkk...huhu.. hye!! I baik ngan tuan butik la.. haaa.. tak la sgt, tp akak ipar sy yg baik ngan dia... so boley la itu ini ngengada..hehehh.. Maksud sy, Idea sy ialah pada olahan warna. Pertama sy cakap dia- sy nak warna merah + Putih.. Kedua utk nampak "timbul", sy hanya nak pada bunga warna Merah yg lebih.. & Ketiga, Putih sy nak banyak pd tirai @ kain.. sbb dlm rumah sy gelap sikit, so boley la putih main peranan utk jd cerah.. tambah sikit hitam supaya x nampak pucat.. kemudian baju abg nak putih.. ermm ok jugakk, turut jerk dia... Alhamduillah, menjadi...huhu..
Majlis ni kat rumah bonda saya di kg... Dsign pelamin kt kg biasa la tak setanding Dsign Pelamin kat KL yg byk pilihan butik2 gah tuu sume... kemdian Regerr pun cantikk la.. tp ok la kan, Mahal ke, murah ker, Yg penting citarasa & pilihan warna itu yg menepati kesesuaian apa yg kt nak.. Dan tak lupa lah jumlah anggaran/ bajet kita pd pelamin...
Ok, Some pic for that day..



Ni la rupa pelamin kitorang.. SimpLe..

Time bersanding
 


Our Theme!! (klik nak tgk jelaS)
   
p/s saper yg nak tau harga pelamin & tempat mana tempahan ni , boley ty sy yer... =))
jgn malu, jgn segan. kita berkongsi okay..

0 ulasan:

Catat Ulasan