AniQ SufyaN

Lilypie First Birthday tickers

Selasa, Oktober 11, 2011

LAGI! LAGI! COACH!!! :P

Alhamdulillah... bestnya.. rezki Tuhan bagi dgn kebahagian kan... harap kita smua merasai.. dan jgn lupa sentiasa bersyukur... Bersyukurlah apa-apa pun.. bersyukur sbb kita x bergaduh dgn orang, bersyukur kita hidup dgn aman.. dan hari-hari murah rezki sbb Tuhan bagi kesihatan yang baik & mampu bekerja cari rezki.. cari duit.. JANGAN seskali LUPA DIA..Okaey!! InsyaAllah..

okeh bebalik entry sy..huhuuuuu...tajuk yg mmg x bleh blahh.. (sy akui sendiri) >>> MOtif??? jwpnnya adalah sj nak mengada hapdet blog sy okay..~ngeee....

ekceli sy sudah minggu ke-26 daa.. syukur Alhamdulillah Allah..

haisehhh, dlm berbadan 2 ni masih kugila dgn coach.. owhh, tolonglah... tolonglah.. napsu masih menjadi2 lagi ni.. dah cuba untuk mengelak, tapi tak mampu lg.. huhu... harap ini koleksi coach yg terakhir sy... nanti dah ada anak mama x bley nk mengada-ngada lagi... huhuuu.. 
Membebankan kahh?? .. no lah. ekceli nanti mistilah mementingkan kpd Keperluan yang penting utk anak kan... (harap mama mampu bg yg terbaik buatmu syg.. ** hish gerak2 lak die.... kalo boley tium peyut ni nak tium2 da awk bby.. tp x sampe.. >_< 

inilah coach terbaru sy... santikk kan...
(agaknya sy peminat pink kot...) :D


siapa nak tau sy beli kat mana? okeh boley ty.. silakan.. silakan... jgn malu.. anda pun mampu beli..

notakaki: encik b da bishing... tp wat tak tau ja.. hohooooo... tp x derhaka kan??? ermmm... da janji dgn b coach terakhir.. coach terakhir... tp x taulah sy pasti ke tidak...huhuuu :p


ok... daa... bye :))

0 ulasan:

Catat Ulasan