Daisypath Anniversary tickers

AniQ SufyaN

Lilypie First Birthday tickers

Jumaat, Oktober 22, 2010

Wedding Theme

Yeahhh.... huhu saya SEDANG berMIMPI....

Hmmmm.. ini la impian saya..... saya impikan Reception Wedding bertemakan MERAH + baby PINK + WHITE colors..
Uyeeehh... macam sweee..eett sangat.... x sabar plak nak mempersembahkan nanti... hehe...tungu..tunggu... semoga Allah mempermudahkan segala urusan niat suci lagi bersih  ini.... Aminnn..
Jom Berangan Bersama-sama... Layannnnn...





kan.kan.. beshhnyer tpi pantai yg mendamaikan... hmmm aku mmg x mampu pun... BERANGAN jerkk...
 


hmmm... saya sangat suka warna merahhh....





huhu... sweettnyerr... i loike...


 
dan yang pasti ini mampu.... special for my familys... sepasang untuk setiap kamu...
...alhamdulillah- rezki sy tuk Ibu, kakak2 & anak2 buah untuk bergaya nanti =)
yess plain-baby pink color...

Hmmmm.. ada lagi lbih kurang 3 bulan lbih
untuk persiapan yg laen..
Stakat neh 60% dah settle booking membooking.. En Photo sudah, Barang2 hantaran sudah, Door Gift sudah, & yang penting duit hantaran dari En Tunang pun dah ledy.... hoho... alhamdulillah... mananya x ready, kalo x mana bley kawen!!! hehe mklumlah kbanyakan org ganu pak iman angkat mas kawen yg dalam album tu!!... hehe... so yang tinggal lagi 40 % ialah bahgian jahit baju nikah tp tudung & Veil dah ready, errm..urusan borang nikah, ujian kesihatan & bahgian ibunda saya uruskan lauk pauk kenduri nanti.... tp kad kawen x ready agi... dsign dah uwat, tp lpas oter, oter. pastu wat yg len lagi.. adeiii fening aku.. mana satu aku mau pilih neh!!

Hmmm... Incik tunang saya pun Berangan gak... hoho... katanya "saya kan org first kawen dlm kuarga sy, sy pun nak sanding gokk!!! ermmm belah saya nak wat warna COKLAT + CREAM". Pergghh... banyak duit dia... huhu kalo ada rezki apa salahnya..... ahakkk, mula la aku berangan lagi... kih..kih... Layanzzz.







hehe... x salah kan berangan..cuma Berangan Tahap Dewa jerkk... kah..kah...
sebabnya juga, dari sini sy sendiri sbg wedding planner... dan duit saya sendiri yang memperlengkapkan segala persiapan ni... pun juga support dari INCIK Tunang lerr..Of Cozz!!!..alhamdulillah... sbb tu lah sy lambat kawen!!! x cukop duit lorhh!!!
Bubui!!!



4 ulasan:

Adila Khairy berkata...

uiks.. bestnya buat preparation nak kawen wpun agak penat dan seminggu sblm adelah sgt berdebar2, smpaikan period pun lewat seminggu.. huhu ;))

my theme: pink - putih.. :) sgt2 suka dan majlis pun ceria je.. alhamdulillah apa yg akak berangan dpt, --> nak theme pink - white, baju cream, yg paling penting nak fresh flower utk deco.. alhamdulillah... :)

syela amek pelamin dengan sape? fotographer booking dr mana?

Sheila berkata...

hyee.. akak jelita....
ahak..ahak... berangan tahap dewa nie....
tu la, sama la kita suka warna ceria.. hehe.. harap2 apa yg sy berangan ni pun dapat insyaallah... ermmm bestnya akak... fresh flower!! hoho... sy amik plamin kat kg raja akak2 sy hndle. fotographer ngan org Jerteh.. http://mazmie.wordpress.com/ hihi...

Adila Khairy berkata...

oowhhh... bila kendurinya ni??

Sheila berkata...

InsyaAllah 5 Feb 2011
huhu... harap smuanya berjalan lancar.. :)

akak, amik pelamin fresh flower kat ner?

Catat Ulasan