AniQ SufyaN

Lilypie First Birthday tickers

Jumaat, April 30, 2010

SIAPA KATA X PERNAH GADUH...!!

Bila ditanya soal hati & perasaan, aduii banyak hal!!!. HATI?? aku sayang kamo... PERASAAN?? boleh ke kita cakap dia..wahai awak... bole tak awak jaga persaan saya ni jugakkkk.... Boleh kan. tapi mampu ke dia sebenar nak menjaga perasaan kita ni sampai bila2... Tidak, manusia biasa akan menempuh perkara2 yang mungkin menyinggung perasaan orang lain...

Bila aku membebel sesorang macam nie...korang faham kan perasaan aku. mungkin tertanya2 pahal Sheila neh? ada tak kena ker? memang..... ADA MASALAH.

Tapi tak tau apa masalah sebenarnya apa. Saya selalu berhadapan situasi macam ni. Kita x tau apa salah kita sedangkan perwatakan dia terhadap kita sehingga kita tertanya-tanya sebab musabab sebenar salah kita pada dia.Wahai En tunang.... norsilawati mintak maaf... andainya kesilapan saya cetuskan... tolong la jangan berkeadaan macam ni... andainya awak ada PROBLEM,bincang lah dengan saya... mungkin awak dengan masalah kerja, keluarga atau lain-lain... kita mampu selesai bersama.awak macam nie, saya x tau ape pun. Yang tahu hanyalah awak!!! tapi yang bermakan hati pasal awak adalah saya....

::: Semoga HUBUNGAN ini berterusan hendaknya... awak, plzzz.. sy x pandai bermujuk di depan awak, tapi saya hanya mampu bermujuk di sini...

0 ulasan:

Catat Ulasan